Saturday, January 24, 2009

I'm back :))

Kotvasen kesti bloggaustauko, mutta tässäpä ollaan ! :)) Mitään en lupaa, mutta neulon silloin kuin siltä tuntuu ja bloggaan toisinaan :) Lapaskuu meni sivusuun, samoin kaikki puikoissa joulukuun projekti, olen pahoillani mutta ei vaan enää rahkeet riittäny mihinkään :(
Ravelryn reissuhuivi projektissa olen pysynyt matkassa kuitenkin, ens viikolla on lähdössä yksi huivi eteenpäin :)


Nämä sukat menee mun iskälle :) Koko n. 45 ja lankana Fabel, puikot 2,75mm knit picksit ( mun rakkaat)

Nää on mun unisukat, ihan omat ja ihanat :)) Lankana Freedom Spirit ja puikot 3,5mm .



Viime vuonna valmistui monenlaista, pääosin sukkia:
Mp3 pussukka. Lankoina Nalle Colori ja La Ola Pailletten.
30 paria sukkia. Lankana Austermann Step, 7 veljestä, Opal, Novita Pirta, Hjertegarn sock, Novita Nalle, bernetta Wolle, Novita Jussi, Nalle Colori.
1 pari lapasia. Lankoina Novita Jussi, 7 veljestä ja M&Kn Carolina.
Vauvan liivimekko. Lankana Drops Alpaca.
Etanapipa ja huivi Marks&Kattensin Sarek.
Heinähattu Ornaghi Filati Oslosta.
Maitokahvi Peaches & Cremestä.
Omena-kaneli hame. Lankoina 7 veljestä, Jussi ja Orngahi Filati Oslo.
3 Nepal-myssyä jämä-langoista.
Marjakimara neuletakki Opalin Crazysta.

4 comments:

Andra said...

Mukavaa kuulla susta :)
Toi Fabelin väri on ihana!

Anonymous said...

Mä jo ihmettelinkin,että onko jotain pielessä kun bloggeris ei ole päivittynyt aikoihin.... mutta nyt se päivitty!

Anonymous said...

Upeita sukkia! Erityisesti jälkimmäisissä värit tulevat todella kauniisti mallissa esille.

MariL said...

Kiva, kun olet tullut takaisin linjoille! :) Hienoja sukkia!